Regulamin sklepu

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.flytrapfactory.pl jest własnością

Ewy Sagan,
Wólka Rokicka 11
21-100 Lubartów

2.Kontakt i reklamacje
Ewa Sagan
Tel.790 599 831
ew.sagan@gmail.com

§ 2 Procedura składania i realizacji zamówień


1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://www.flytrapfactory.pl
2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem Dokonanie zakupu w sklepie oznacza akceptację regulaminu jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
3. Sklep internetowy flytrapfactory.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
4. Wszystkie sadzonki i nasiona w sklepie flytrapfactory.pl pochodzą z własnego gospodarstwa rolnego są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
5. Zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej są wyłączną własnością sklepu. Ich kopiowanie i wykorzystanie jest zabronione.
6. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

§ 3 Składanie zamówień


1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych flytrapfactory są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia należy składać za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez prawidłowe i kompletne wypełnieniu formularza zamówienia. Zamówienie można również składać telefonicznie lub drogą mailową.
3. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
4. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
5.Nie wystawiam faktury Vat. Wysyłam rośliny bez dołączenia rachunku (dowodem zakupu są: elektroniczny formularz zakupu oraz dokument nadania przesyłki).
6. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
7. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
9.Sprzedający może pozbawić kupującego w całości lub częściowo ograniczając dostep do zakupów dokonywanych w sklepie internetowym. Osoba która zostanie pozbawiona prawa zakupu w sklepie internetowym nie może dokonac ponownej rejstracji bez zgody właściciela sklepu internetowego.

§ 4 Dostawa ,koszty, termin wysyłki i płatność


1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany drogą mailową.
2. Wysyłamy rośliny na terenie Polski, zagraniczne wysyłki realizujemy po wcześniejszym uzgodnieniu.
3. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
4. Wysyłki nadawane są od poniedziałku do środy po zaksięgowaniu wpłat.
5. Sklep flytrapfactory zastrzega sobie prawo zmiany zamówienia. Brak roślin może być spowodowany czynnikami zewnętrznymi nie zależnymi od sklepu np., ostra zima wyrządzająca szkody mrozowe, niesprzyjające warunki pogodowe, choroby roślin itp. W przypadku braku którejkolwiek sadzonki, kupujący zostanie poinformowany droga mailowa lub telefoniczną. W takiej sytuacji kupujący będzie miał możliwość zamiany sadzonki na inną odmianę lub gatunek w takiej samej cenie lub anulowania zamówienia. W takim przypadku sprzedający zwróci nadpłatę za sadzonkę na konto z którego zostały przelane środki przez kupującego.
6. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia roślin po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
7. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku dostawy.
8. W cenę wysyłki jest wliczony koszt zapakowania i zabezpieczenia rośliny przed wysychaniem podczas wysyłki.
9. Nie wysyłam za pobraniem.

10. Zamówienia będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie:
......
......
......
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.


§ 5 Odstąpienie od umowy /Zwroty


Ze wzgledu na specyfikę sprzedawanych przez nas sadzonek roślin, nie ma możliwości zwrotu zakupionych roslin. Sadzonki po dotarciu paczki musza być w krótkim terminie rozpakowane i umieszczone na odpowiednim stanowisku, odpowiednio nawilżone w przeciwnym razie ulegną szybkiemu uszkodzeniu są to żywe rośliny. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( DZ.U.2014.poz.827), wysyłane sadzonki roślin zaliczamy do towaru szybko psujących się (ART. 38.pkt.4 ) w związku z czym nie przysługuje na nie 14 -dniowy zwrot towaru. Mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy do momentu realizacji zamówienia, gdy zamówienie zostanie już zrealizowane z chwilą zmiany statusu na ,,Wysłane '' odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny już nie przysługuje w przypadku produktów szybko psujących się, przedmioty jakie oferuje Państwu to żywe rośliny, które ulegają szybkiemu zepsuciu się bez odpowiednich warunków.

§ 6 Procedura reklamacji


1. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
2. Reklamacje dotyczącą jakości sadzonek należy złożyć w chwili odbioru sadzonek. Wymagane jest również przesłanie mailowo zdjęcie przedstawiające sadzonki w dniu odbioru.
3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru i koszta wysyłki do Usługodawcy. Nie odpowiadam za brak umiejętności podczas pielęgnacji roślin na skutek, której roślina ucierpi.
5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny podany w serwisie. Klient traci te uprawnienia określone, jeżeli przed upływem dwóch tygodni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
6. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przyjęcie się sadzonek , wzrost oraz ukorzenienie się zakupionych roślin. Ponieważ związane jest to z czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od niego i nie podlegającymi jego kontroli.
8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźniony odbiór przesyłki przez kupującego.


§ 7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych


1. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.

§ 8 Prawa autorskie

1. Zdjęcia zamieszczone w sklepie flytrapfactory sa mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione i równoznaczne z naruszeniem praw autorskich.


§ 9 Postanowienia końcowe
Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowej będą rozstrzygane na drodze polubownej. W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.


Serdecznie zapraszam do zakupów!
Ewa Sagan
Wólka Rokicka 11
21-100 Lubartów
ewa.sagan@gmail.com

790 599 831

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl